Akcesoria reklamowe do firmy – ścianka tekstylna i inne

Kreatywna reklama

Akcesoria reklamowe do firmy – ścianka tekstylna i inne

Czerwiec 1, 2017 Biznes 0
ścianka tekstylna

Reklama i marketing to dziedzina, która powinna być znana każdej firmie. Dzięki nim przedsiębiorstwo staje się rozpoznawalne, jego produkty się sprzedają, a zyski wzrastają. Akcesoria i gadżety reklamowe to coś, co jest stosowane przede wszystkim na zewnątrz firmy, czyli jako billboardy reklamowe, tablice, materiały prasowe, radiowe i telewizyjne, banery w internecie.

Ścianka tekstylna przy wejściu

ścianka tekstylnaJednak i wewnątrz warto jest stosować różne akcesoria, przydatne w codziennym funkcjonowaniu firmy czy też w pokazaniu jej w budynku, jeśli nie posiada osobnej siedziby. Pierwszą opcją jest reklamowa ścianka tekstylna. Taka ścianka stawiana jest najczęściej przy wejściu do budynku lub na piętro na którym znajduje się siedziba firmy. Dzięki temu każdy kto wjedzie do budynku będzie widział że dana firma się tu znajduje, jak również będzie wiedział, że trafił do właściwego miejsca. Ścianka jest łatwa do rozstawienia, a w razie potrzeby można ją szybko złożyć i zabrać na targi wystawiennicze, event promocyjny czy inne wydarzenie branżowe. Drugą opcja jest zastosowanie stojaków na ulotki. Tutaj również można je rozstawić w różnych miejscach. Stojące stojaki sprawdzą się przy wyjściu z firmy, dzięki czemu klienci wychodząc mogą jeszcze zabrać materiały reklamowe i poczytać je w późniejszym terminie.

ścianka tekstylnaMałe stojaczki biurkowe mogą znaleźć się na stołach konferencyjnych czy w biurze obsługi klienta. Tam zmieści się mniej ulotek, jednak pracownicy prowadzący rozmowę z klientami mogą się nimi posiłkować podczas pokazywania oferty. Na nich można także zapisywać ważne informacje, czy rozpisywać zalety umowy przy poszczególnych progach procentowych. Trzecim gadżetem będzie kalendarz wiszący jednostronny lub trójdzielny. Taki kalendarz posiada firmowa grafikę na górze, a poniżej wygląda jak zwykły kalendarz. To niby taki drobiazg, ale widoczny. Z małych gadżetów można wybrać także kubki z logo firmy, długopisy reklamowe, czy notatniki, opcjonalnie karteczki do wyrywania ze stosika. To tania opcja, jeśli chodzi o akcesoria. Można je dać do używania pracownikom, jak również rozdawać klientom. Firmie i tak się przydadzą długopisy czy notatniki, więc można zamówić te dopasowane do firmy. Ostatnim gadżetem mogą być słodkie krówki z logo lub nazwą firmy.

Często na biurkach w biurze obsługi klienta czy w poczekalni można znaleźć miseczkę ze słodkościami. Krówki to popularne cukierki, chętnie wybierane przez klientów, a zamówienie kilku kilogramów nie jest kosztowne. Warto jest wybierać akcesoria dopasowane do przedsiębiorstwa.