kasetony producent

Kiedy warto używać podświetlanych kasetonów reklamowych?

Chcąc zadbać o identyfikację wizualną swojej firmy, trzeba zainwestować w odpowiednią reklamę przestrzenną. Dotyczy to przede wszystkim firm, które pozyskują klientów bezpośrednio z ulicy, ale nie tylko. Zaznaczenie, że siedziba firmy znajduje się dokładnie w tym miejscu w taki sposób, który będzie widoczny i czytelny dla każdego, potrafi przyciągnąć dodatkowe osoby zainteresowane ofertą. Dzisiaj podświetlane kasetony stały się elementem obowiązkowym dla każdej firmy, która chce obsługiwać klientów.

Podświetlane kasetony, czyli oryginalna reklama outdoor

kasetony producentKoszt zakupu kasetonu podświetlanego zależy od rodzaju zastosowanego materiału, wielkości i formy. Dostępne są kasetony jedno- lub dwustronne. Wybierając konkretny materiał i technologię produkcji, trzeba wiedzieć, czy kaseton ma znajdować się wewnątrz budynku, czy na zewnątrz. Kasetony zewnętrzne muszą być doskonale zabezpieczone przed działaniem czynników atmosferycznych. Przed montażem trzeba do nich doprowadzić zasilanie. Podświetlenie kasetonów odbywa się poprzez umieszczone w nich diody LED. Rozwiązanie to zastąpiło popularne dawniej jarzeniówki. Producent musi wykonać podświetlenie w taki sposób, żeby treść znajdująca się na kasetonie była dobrze widoczna dla potencjalnych klientów oraz przechodniów, na których będzie oddziaływała reklama.

kasetony producentWykonane na zamówienie podświetlane kasetony producent będzie w stanie dostarczyć i zamontować wtedy, gdy otrzyma lub samodzielnie wykona odpowiedni projekt. W przypadku znanych marek i franczyz nie ma z tym problemu, ale małe i lokalne firmy powinny przemyśleć swoją strategię reklamową. Kaseton musi pasować do identyfikacji wizualnej marki. Zastosowanie kasetonów reklamowych jest szczególnie ważne dla firm, które chcą walczyć o klientów jeszcze niezainteresowanych żadną konkretną ofertą. Ciężko prowadzić sklep spożywczy, jeśli lokal nie jest dobrze widoczny z daleka. Podświetlenie kasetonu sprawia, że widać go z daleka nawet po zmroku. Estetycznie wykonany kaseton pozytywnie wpływa na wizerunek firmy oraz spełnia cel informacyjny.

Dwustronne kasetony zwykle montuje się prostopadle do ściany budynku. Wyróżniają się one od fasady i przyciągają uwagę przechodniów przemieszczających się wzdłuż ulicy. Kasetony jednostronne zapewniają większą powierzchnię reklamową i informacyjną. Są lepiej widoczne dla osób, które stoją przed frontem budynku. Do produkcji kasetonów używa się takich materiałów jak plexi, szkło akrylowe lub tkanina winylowa. Na wybór materiału wpływa rozmiar kasetonu reklamowego oraz jego przyszła lokalizacja.