Gadżety reklamowe to od lat wykorzystywany przez firmy chwyt reklamowy, by za pomocą drobnych podarunków zjednać sobie przyszłych i obecnych klientów. Mogą być dołączane do zamówienia bądź rozdawane na targach firmowych zainteresowanym uczestnikom. Czy zakup i dalsza dystrybucja drobiazgów jest opłacalna? Długopisy, smycze, a nawet czapki, to jedne z gadżetów, które firmy często rozdają swoim klientom. Na takich drobiazgach łatwo umieścić dane firmy, takie jak logo i informacje kontaktowe, by obdarowany mógł się łatwiej zjednać z marką i jego symbolami graficznymi. Nowym trendem w gadżetach reklamowych są krówki z nadrukiem.
Krówki z wybranym logo jako reklama
Klient, by skonsumować te mleczne cukierki, musi rozwinąć je z papierka, a wtedy zatrzyma wzrok na opakowaniu. Mają też na celu zjednać sobie podniebienia klientów. Na specjalnie zaprojektowanym, spersonalizowanym opakowaniu widnieją najważniejsze informacje dotyczące firmy, takie jak dane kontaktowe czy logo, a często także slogan reklamowy. Koszt krówek jest nieduży, a cena wyliczana jest najczęściej od kilograma. Sprzedawane są w wersji ciągnącej bądź kruchej. Krówka z wybranym logo to produkt, który każda z firm może sobie wpisać w koszty własne przy rozliczaniu. Jest to racjonalny wydatek spożywczy, który można łatwo odliczyć od podatku. Zakup większej ilości krówek jest bardziej opłacalny. Najlepiej jeśli firma na użytek własny zakupi od razu większą liczbę kilogramów krówek, by cena w przeliczeniu na sztuczkę była mniejsza, niż w przypadku kupna małych ilości.
Warto więc wybierać cukierki o dłuższej dacie ważności, tak by zyskać pewność, że zakupiony towar nie ulegnie popsuciu. Przy wyborze najlepszej firmy oferującej spersonalizowane słodycze warto wybierać takie, które oferują darmowe wykonanie projektu. Wtedy można zyskać pewność, że etykiety do druku zostaną dopuszczone dopiero w przypadku, gdy projekt wizualny spotka się z uznaniem. Niektóre takie firmy oferują także darmową dostawę, co pozwala delikatnie zmniejszyć ogólny koszt słodkiego podarunku. Przed podjęciem decyzji o zakupie można wysłać zapytania do wielu firm odnośnie przygotowania kosztorysu, z podziałem na koszt produkcji etykiety i cenę krówek. Należy jednak pamiętać o tym, że często wysoka cena nie idzie w parze z wysoką jakością.
Krówki mleczne, rozdawane jako gadżet reklamowy, pozwalają klientom zidentyfikować się z marką i zapisać się w ich świadomości. Drobny podarunek dla podniebienia to mały gest, ale znacznie wpływający na jakość komunikacji z firmą. Ich zakup można wpisać w koszta, a ponadto niekiedy można skorzystać z darmowej wysyłki.