Reklama wielkoformatowa – czy warto?

Kreatywna reklama

Reklama wielkoformatowa – czy warto?

Luty 2, 2018 Reklama wizualna 0
reklama

Prowadzenie własnej firmy to nie lada wysiłek. Oprócz nadzorowania codziennych zadań, konieczne jest też prowadzenie spraw księgowych i kadrowych, a także odpowiedni marketing. Jeśli nie mamy czasu na samodzielne prowadzenie działań promocyjnych, warto zaangażować w to firmę z zewnątrz – dobrą, sprawdzoną agencję reklamową.

Reklama na ścianach budynku

reklamaZanim ją zatrudnimy, zapoznajmy się dokładnie z jej ofertą. Obecnie każda taka firma oferuje działania prowadzone w internecie – to na przykład profesjonalnie wykonana strona internetowa, banery reklamowe, które można umieścić na innych stronach oraz różnego rodzaju grafiki. Oczywiście w internecie potrzeba o wiele więcej, aby się wybić, dlatego warto zacząć współpracę także z firmą zajmującą się pozycjonowaniem stron internetowych, aby ta postarała się umieścić nasze www w pierwszej dziesiątce wyników wyszukiwania. Ale wróćmy do agencji reklamowej. Oprócz reklamy internetowej, nie powinniśmy zapominać o tej tradycyjnej, która, wbrew pozorom, wciąż ma wiele do powiedzenia. Istotne jest między innymi to, do kogo kierujemy usługi naszej firmy. Być może w targecie znajdują się osoby starsze, które niekoniecznie muszą korzystać z internetu?

reklamaWówczas lepiej jest ogłaszać się w lokalnych gazetach, zdecydować się na rozdawanie ulotek czy wieszanie plakatów, ale z pewnością do największej liczby osób dotrze reklama wielkoformatowa. Wówczas mają szansę zobaczyć ją nie tylko osoby, które są naszym targetem, ale także inne – i być może z czasem okaże się, że i one są zainteresowane naszymi usługami. Ważne jest, by taka reklama wielkoformatowa była profesjonalnie zaprojektowana i wyprodukowana z materiałów wysokiej jakości. Druk powinien być odporny na negatywne działanie czynników atmosferycznych. Istotny jest także wybór miejsca, w którym znajdzie się taka reklama – Szczecin jest miastem, w którym natrafimy na reklamy wielkoformatowe na ścianach wielu budynków, zarówno w centrum miasta, jak i na przedmieściach. Zwracają na nie uwagę zarówno przechodzący, jak i osoby przejeżdżające w samochodach, dlatego możemy mieć pewność, że trafimy do naprawdę wielu osób.

Oczywiście wykupienie najlepszego miejsca sporo kosztuje, jak i sama reklama – więc jeżeli nie mamy budżetu na reklamę, która mogłaby zawisnąć na ścianie budynku, zdecydujmy się na mniejsze reklamy w postaci banerów – które mogą zostać powieszone na przykład na ogrodzeniu. Jeżeli grafika będzie naprawdę profesjonalna i atrakcyjna, wówczas i w tym wypadku wiele osób zwróci uwagę na naszą firmę.