Istnieje powiedzenie, że przyzwyczajenia są drugą naturą człowieka. Jest to bardzo prawdziwe stwierdzenie, które można sprawdzić nawet na własnej osobie.
Kubki reklamowe pomogą wypromować nową markę
Czynności które wykonujemy często i regularnie, stają się bowiem dla nas o wiele łatwiejsze i bardziej przyjemne. A wiadome jest przecież, jak przeciętny człowiek ceni sobie swoją prywatną strefę komfortu. Dlatego właśnie głównym celem większości wielkich korporacji w dzisiejszym świecie, jest przyzwyczajenie do siebie jak największej grupy osób. Dzięki temu zwiększają oni bowiem sprzedaż swoich towarów i zwiększa im się zysk. Aby to osiągnąć wprowadzają nowe metody promocji, które skuteczniej wywołują w ludziach uczucie przywiązania. Niezauważalnie dla nich, przenikają do życia codziennego i stają się szeroko rozpoznawalne i komfortowe. Nie da się osiągnąć takiego celu wykorzystując, powszechnie znane foldery reklamowe. One tak jak i zwykłe ulotki nie mają zbyt dużej wartości dla przeciętnego człowieka, dlatego bardzo szybko lądują w najbliższym śmietniku. Tak samo plakaty reklamowe przestały zwracać uwagę ludzi, w dobie cyfryzacji, nie zwracają już oni na nie takiej uwagi. Co więcej z reguły stają się przyczyną zniesmaczenia daną marką, bowiem zaśmiecają one przestrzeń publiczną. Zupełnie inaczej jest jednak gdy jakaś wielka korporacja rozdaje swoje własne gadżety reklamowe. Sa one z reguły opatrzone logiem takiej firmy i krótkim hasłem bądź sloganem. Ludzie którzy je otrzymują nie tylko ich nie wyrzucają ale są za nie bardzo wdzięczni. Zabierają je do swoich domów w których często służą, za mniej lub bardziej funkcjonalne ozdoby. Przykładem są kalendarze firmowe, które potrafią zdobić domy, obdarowanych nimi klientów, nawet przez cały rok. Poza tym spotkamy również kubki reklamowe, które potrafią wytrzymać na półce nawet dłużej. W ten sposób ludzie przyzwyczajają się do danej marki, bowiem obcują z nią na co dzień. Wchodząc do sklepu kupują oni więc produkty firm, które bardzo dobrze znają.