Na profesjonalny wizerunek firmy składa się wiele kwestii. Koniecznością jest między innymi dbanie o dobre relacje z kontrahentami, a także z tymi potencjalnymi klientami, którzy być może skorzystają kiedyś z naszych usług. Jaki jest najprostszy sposób na to, aby takie relacje były pozytywne? Proponowanie klientom darmowych gadżetów reklamowych.
Najlepsze gadżety reklamowe dla klientów
Możemy je rozdawać na przykład na targach czy imprezach branżowych. Możemy także zdecydować się na promocję na mieście, zatrudniając osobę do rozdawania ulotek i właśnie naszych gadżetów. Warto też w biurze, w którym przyjmujemy kontrahentów, mieć przygotowany koszyczek z gadżetami, po które każdy może sięgnąć. Jakie to mogą być gadżety? Z pewnością pierwszym, co przychodzi nam do głowy, są długopisy z logo firmy, jednak jest to pomysł, mówiąc wprost, oklepany. Takich długopisów każdy ma mnóstwo i zazwyczaj nie przywiązuje do nich wagi. Czy są jakieś inne drobiażdżki, które mogłyby zainteresować naszych klientów? Ciekawym pomysłem będzie z pewnością reklamowy pendrive z nadrukiem. Po pierwsze – jest on użyteczny. Obecnie mało kto korzysta z płyt CD do przenoszenia danych, gdyż o wiele szybsze od nagrywania płyty jest po prostu skopiowanie konkretnych dokumentów na pendrive.
Z komputera korzystamy w końcu codzienne, można więc liczyć na to, że i pendrive będzie w częstym użytku. Nasze logo, które się na nim znajdzie, będzie się rzucało użytkownikami w oczy. Będzie je zauważał także w sposób podświadomy. Nawet jeżeli teraz nie potrzebuje korzystać z usług naszej firmy, za jakiś czas, gdy najdzie go taka potrzeba – automatycznie skojarzy sobie naszą firmę właśnie z usługami, których poszukuje. Oczywiście podarunkiem nie muszą być pendrive’y 64 GB, które potrafią sporo kosztować. Wystarczą pendrive’y o mniejszej pojemności – na przykład 12 GB. Nawet to zostanie docenione przez potencjalnych klientów. Takie pendrive’y możemy rozdać także naszym pracownikom. Z pewnością przydadzą im się w codziennych działaniach, gdyż czasami konieczne jest na przykład przygotowanie prezentacji biznesowej, a następnie przeniesienie jej w szybki sposób na dostępnym nośniku. Jak widać, pendrive’y są naprawdę przydatnym gadżetem reklamowym.
Oprócz nich możemy zdecydować się także na inne rozwiązania – na przykład etui na długopisy lub okulary z logo firmy, parasolki z logo czy po prostu koszulki. Warto dobrze przygotować się zwłaszcza do targów, gdyż to tam mamy szansę zaprezentować się najszerszemu gronu klientów i istnieje duża szansa, że skorzystają oni z naszych usług.