krówki z logiem firm

Dlaczego warto korzystać z krówek z logotypem?

Kształtowanie wizerunku firmy może być realizowane na kilka różnych sposobów. Oprócz szeroko zakrojonych kampanii reklamowych nie warto rezygnować z wręczania klientom oraz kontrahentom również drobnych upominków. Ich doskonałym przykładem mogą być krówki z logo firmy. Ten niepozorny upominek odgrywa obecnie w działaniach marketingowych olbrzymią rolę. Dzięki niemu każdy klient może mieć poczucie specjalnego traktowania.

Czy krówki z logiem firmy to udany chwyt marketingowy?

Dodawanie drobnych upominków do paczek jest jednym z najskuteczniejszych działań, mających wpływ na kwestię odbierania marki przez klientów. Co więcej, koszt zamówienia oraz zaprojektowania takich upominków jest zdecydowanie ograniczony, w porównaniu do jakichkolwiek innych gadżetów. Na taką formę reklamy tym samym stać będzie zdecydowaną większość firm. W przeciwieństwie do innych gadżetów, których przydatność w codziennym życiu jest ograniczona, na krówki z logo firmy zawsze będzie duże zainteresowanie. Nawet, jeżeli osoba obdarowana takim upominkiem nie będzie miała na niego ochoty, będzie mogła przekazać go dzieciom. Sporym plusem takiego właśnie rozwiązania są bardzo małe rozmiary poszczególnych cukierków i ich niewielka masa. Wrzucenie kilku, a nawet kilkunastu sztuk do paczki nie spowoduje, że jej waga drastycznie się zwiększy, co wpłynęłoby niekorzystnie na wzrost opłat za wysyłkę.

krówki z logiem firmCo więcej, w niemal każdej paczce na kilka takich cukierków znajdzie się bezproblemowo miejsce. Jeżeli chodzi o takie rozwiązania marketingowe, jak krówki z logiem firmy dla klientów, są one również przykładem doskonałego i niepozornego nośnika cennych danych dla klientów. Wewnątrz papierka bowiem, można nadrukować kod rabatowy, obniżający koszt kolejnego zamówienia. Oprócz tego, znaleźć się tam może również popularny obecnie kod QR, bezpośrednio odsyłający obdarowaną w ten sposób osobę do najcenniejszych danych na witrynie internetowej firmy. W przeciwieństwie do wykonanych z plastiku, innych rodzajów gadżetów, słodycze w postaci krówek raczej nie ulegną uszkodzeniom w czasie transportu. Dlatego też wysyłanie ich w paczce może przynieść wiele korzyści, a tym samym nie będzie stwarzało ryzyka niezadowolenia klienta.

Krówki reklamowe cieszą się obecnie coraz większą popularnością i są powszechnie wykorzystywane w coraz większej liczbie firm. Wszystko ze względu na fakt, że niskim kosztem pozwalają na widoczne zwiększenie rozpoznawalności danej firmy. Słodycze wykorzystywane w celach reklamowych cieszą się zazwyczaj większym zainteresowaniem konsumentów, niż typowe gadżety reklamowe.